Bestelinformatie en veelgestelde vragen

Coachlink-abonnementen

  • Een abonnement op Coachlink kost € 21,25. 
  • De genoemde abonnementsprijs is inclusief btw.
  • De eerste maand van je abonnement is gratis. Je abonnement is met ingang van de tweede maand maandelijks opzegbaar. Je betaalt dus altijd minstens één maand. 
  • Je hebt na aanmelding direct toegang tot Coachlink.
  • Je kunt slechts één keer gebruikmaken van 'eerste maand gratis'. 
  • Je kunt je abonnement opzeggen in 'Mijn Coachlink' (Mijn Coachlink > Abonnement > Abonnement opzeggen). Opzeggen kan ook via abonnementen@bua.nl
  • Maandelijks opzegbaar’ betekent dat het abonnement vanaf de opzegdatum ten minste nog 1 maand doorloopt: 1 maand + aantal dagen tot begindatum abonnement. Bijvoorbeeld: abonnement is ingegaan op 22-1-2020; abonnement wordt opgezegd per 15-5-2020; abonnement loopt af op 22-6-2020 (= 1 maand + 7 extra dagen tot de 22e)
  • Betaling van je abonnement geschiedt via automatische incasso (je ontvangt een factuur per e-mail). Betaling per maandelijkse factuur kost € 1,95 per maand extra.
  • Kortingen op een abonnement kunnen niet gecombineerd of gestapeld worden.
  • Leden van de partnerorganisaties van Coachlink krijgen maandelijks 15 procent korting op hun abonnement. Als je lid bent van een van deze organisaties kun je dat bij je bestelling aankruisen. De partnerorganisaties zijn: Blankestijn & Partners (alumni), eCoachPro, SchoolvoorCoaching (alumni), Boom uitgevers Amsterdam (auteurs).

Veelgestelde vragen

  • Over abonnee worden

Ik ben lid van de NOBCO. Hoe zit het met mijn abonnement op Coachlink?

Leden van de NOBCO krijgen bij hun lidmaatschap een abonnement op Coachlink. Maar voordat je door de kennisbank kunt grasduinen, moet je je persoonlijke account activeren.

In het ledenportaal op de NOBCO-website vind je de informatie die je nodig over je account. Neem voor het activeren van je account contact op met de klantenservice via abonnementen@bua.nl

Ik zou met mijn hele kantoor/vereniging/collectief lid willen worden van Coachlink, kan dat?

Dat kan uiteraard. Neem voor vragen contact op met Teun Rienstra

  • Over de Coachzoeker

Ik wil ook gevonden worden in de Coachzoeker. Hoe doe ik dat?

In de Coachzoeker zijn de gegevens van coaches opgenomen die zijn aangesloten bij de NOBCO.

Mijn gegevens in de Coachzoeker kloppen niet. Hoe kan ik deze aanpassen?

De gegevens in de Coachzoeker worden ingelezen vanuit de databases van de NOBCO. Als je wilt dat er op Coachlink andere informatie komt te staan, dien je die informatie dus op de site van de NOBCO aan te passen. Deze informatie wordt elke 24 uur ververst. 

  • Over meeschrijven aan Coachlink

Ik wil een artikel, nieuwtje, agenda- of opleidingsitem aandragen voor Coachlink. Hoe doe ik dat?

Graag, we zijn blij met de informatie die je aandraagt. Dat kun je doen door je bijdrage te mailen naar redactie@coachlink.nl

Ik heb een nieuwtje aangedragen, maar het wordt niet geplaatst. Waarom niet?

Het nieuws dat we op Coachlink plaatsen, moet voor een brede doelgroep interessant zijn. Het boek dat je net hebt geschreven of je nieuwe praktijkruimte vallen daar wat ons betreft niet onder. Mocht je twijfelen of je nieuwtje interessant genoeg is, stuur dan een mail naar de redactie: redactie@coachlink.nl

Klantenservice
De klantenservice van Coachlink is op twee manieren bereikbaar:

klantenservice@coachlink.nl
020 5218 933

Voor het activeren of opzeggen van je abonnement kun je mailen naar

abonnementen@bua.nl

Reacties & klachten

Heb je vragen waarop je op deze site het antwoord niet hebt gevonden? Stel ze hier. Wij reageren zo snel mogelijk. 
 

Vertrouwelijkheidgarantie

Je gegevens zijn veilig bij Coachlink. Lees er meer over in onze privacy policy. Coachlink garandeert dat je gegevens vertrouwelijk behandeld worden.

Algemene voorwaarden